torsdag den 25. august 2011

Don't look back in anger

Jeg undskylder mange gange for mangel på bloggning her den sidste uge! Det var ærlig talt ikke til at overskue, og jeg har slet ikke været i humør til det. Men frygt ikke, jeg skal nok tage mig sammen!

Der er egentlig ikke sket det store siden sidst. Jeg stoppede i skolen i forgårs, da jeg havde besluttet at jeg skulle begynde at fokusere på nogle sidste ting inden vi tager afsted. Deriblandt at få pakket og ryddet op, overalt. Men jeg besøger min, nu, gamle klasse og siger farvel en sidste gang igen, her en af dagene. Indtil videre har jeg kun sagt farvel tre gange! Jeg bliver hele tiden draget tilbage til dem, eller noget... ;) Jeg elsker den klasse, virkelig, og jeg kan virkelig ikke forestille mig nogen erstatte den, for mine klassekammerater, og også lærerne, er helt fantastiske.
Og her får i så en sang fra Oasis. Minder mig om at jeg ikke skal kigge tilbage på fortiden, men holde hovedet højt, og gå fremtiden i møde med et smil. Selvom det er svært at skulle minde sig selv om det hele tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar