tirsdag den 16. august 2011

Don't worry, be happy!

Så er jeg næsten lige kommet hjem igen, både fra en noget så turbulent uge, og fra hospitalet med mine forældre. Jeg valgte at tage sammen med min mor og far, for at være der for min mor, og være sikker på at hun havde det fint. Vi tog til Åbenraa tidligt imorges, og har brugt hele dagen på hospitalet (dog tog min far og jeg et par timer ind til Åbenraa by for at spise frokost, mens min mor blev opereret). Min mor var ikke specielt nervøs, selvom hun skulle ligges i fuld narkose... ja og så også lige opereres. Sådanne ting holder mine nerver altså ikke til, og jeg var så pokkers nervøs for at lægerne skulle lave en fejl, eller pludselig opdage at hun alligevel havde kræft. Sådan var det slet ikke, lægerne gjorde et godt stykke arbejde, og vi kørte lettede hjem. JEG KUNNE IKKE VÆRE GLADERE.

Oman-rejsen nærmer sig med hastige skridt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar