mandag den 15. august 2011

What a day

Foruden at have brugt dagen på at vente på svaret på min mors biopsi har jeg også været sammen med en kær veninde, og med intet bedre at tage os til, begyndte vi at tage en masse billeder (hovedsagligt af mig, shhh), så det fik vi nogle timer til at gå med, og så så vi ellers et par afsnit Friends, og Simpsons. Jeg har nogle helt fantastiske veninder, og Anna herunder er absolut ingen undtagelse! Hun kan altid få mig i godt humør, og så er hun der altid for mig.

Og dette bestod dagen hovedsagligt af:
Søde Anna...




Nå ja, og så havde Anna da også taget sine extensions med, som jeg da lige fik lov til at prøve... Fik mig til at indse hvor meget jeg gerne vil have LAAAAANGT mermaid-like hår!

Det færdige resultat. Farven matchede ikke så godt min egen, men følelsen af at have langt hår var nu alligevel skøn!

Slappede af foran mit nye fjernsyn. Det er så smart, man kan nemlig også gå på internettet på det!

Og så hyggede vi ellers med massere af bolcher. ;-)

Alt i alt har det været en ret så produktiv dag... Eller ikke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar