mandag den 15. august 2011

Nothing else matters

Jeg sov ikke før kl. halv 2 igår. Jeg var så bange, og nervøs! Alle de tanker der løb igennem mit hoved; det var helt skørt. Som jeg har haft skrevet på bloggen tidligere har min mor været til scanning her d. 12 august, og hun fik da af vide at hun altså havde noget i brystet som ikke skulle være der. Det var selvfølgelig et kæmpe chok vi fik os, men der blev ikke bekræftet om hun havde kræft. Derfor har jeg ikke blogget hele weekenden, da jeg for det første har været utrolig nervøs, bange, og så orkede jeg det egentlig heller ikke. De tog en biopsi, og i dag d.15 august fik vi svaret; min mor har ikke kræft. Om jeg er glad? Jeg er skide lykkelig rent ud sagt. Dog har hun noget i brystet som skal fjernes, og derfor skal min mor opereres i morgen. Og nu er tidspunktet sat for vores afrejse; til slutningen af måneden. Ønsk hende det bedste resultat. Hun er den bedste, og kan aldrig erstattes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar